آخرین اخباراجتماعافغانستان

استقبال مردم بلخ از خیمه مهربانی


مسئولان بنیاد کودک در ولایت بلخ می‌گویند که به منظور جمع‌آوری کمک به کودکان نیازمند در این ولایت، خیمه مهربانی را برای ۵ روز برافراشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، مریم کریمی، مسئول بنیاد کودک می‌گوید: در آستانه ماه رمضان و به منظور کمک با افراد نیازمند بخصوص کودکان، خیمه‌ای زیر نام “خیمه مهربانی” را برپا کرده‌اند تا افراد امدادگر کمک‌های خود را در این محل تسلیم کنند.
علی باقری، یکی از رضاکاران بنیاد کودک گفت: کمک‌ها شامل پول نقد و اجناس می‌باشد که هر شهروند می‌تواند نظر به توانایی اقتصادی خود حتی کمترین مبلغ و کوچکترین جنس را کمک کند. وی گفت که برای هر فرد کمک‌کننده کاغذ رسید پرداخت می‌شود که در روز پایانی کمک‌های جمع‌آوری شده در حضور رسانه‌ها و نمایندگان مردم محاسبه شده و به فامیل‌های نیازمند توزیع می‌شود.
میثم مولانا، یکی از شهروندان مزار شریف، افراشتن خیمه مهربانی را به منظور ترویج فرهنگ نوع دوستی و همکاری با بینوایان موثر و مفید می‌داند.
گفتنی است که بنیاد کودک افغانستان، خانواده ۴۰۰ کودک فقیر در مزار شریف و حومه آن را تحت پوشش قرار داده است، که با ارایه کمک به این فامیل‌ها، آنان را برای تعلیم و تربیه کودکان‌شان تشویق می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا