آخرین اخباراسلایدشوایرانجنگجهانخبر های مهممنطقه

بایدن به نتانیاهو: در هیج حمله تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کنیم

خبرگزاری دید: یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که جو بایدن در تماس تیلفونی با بنیامین نتانیاهو تأکید کرده بود که با هرگونه حمله علیه ایران مخالف است. این در حالی است دولت ایران صبح امروز با حملات گسترده موشکی و پهپادی نقاط مورد نظر خود را در خاک اسرائیل مورد هدف قرار داده است.


یک مقام ارشد کاخ سفید به اکسیوس گفته است که جو بایدن، رییس‌جمهور امریکا در تماس تیلفونی روز گذشته به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسراییل گفته که ایالات متحده با هرگونه حمله متقابل علیه ایران مخالفت خواهد کرد.
این در حالی است که دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اسراییل درباره حمله تلافی‌جویانه ایران گفته است: بیش از ۲۰۰ پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک از ایران شلیک شد.
گرچه وی ادعا می کند که بیشتر تهدیدات خارج از حریم هوایی اسراییل رهگیری شده است اما این در حالی است که بر بنیاد گزارش‌ها ایران پایگاه نظامی نواتیم را زده است.
در همین حال، یک مقام ارشد اسراییلی می گوید که لوید آستین، وزیر دفاع امریکا روز گذشته با یوآو گالانت، وزیر دفاع اسراییل صحبت کرده و از این کشور خواسته که پیش از هر گونه واکنش علیه ایران، امریکا را مطلع کند.

گفتنی است که ایران در واکنش به حمله رژیم اسراییل بر کنسول‌گری این کشور در دمشق حملات تلافی‌جویانه انجام داده که به‌رغم همکاری امریکا، بریتانیا، فرانسه و سایر کشورها و با نفوذ از گنبد آهنین، اهدافی را در اسراییل زده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا