اسلایدشوجهان

ترامپ: ارتش امریکا قوی‌تر از همیشه خواهد شد

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا، در کنفرانس سالانه محافظه‌کاران قول داد که ارتش امریکا نیرومندتر و بزرگ‌تر از همیشه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دید، به نقل از رسانه‌های خارجی، دونالد ترامپ در کنفرانس سالانه”حرکت سیاسی محافظه‌کاران”(CPAC) تعهد کرد که” ارتش امریکا از همیشه کارآتر، قوی‌تر و بزرگ‌تر خواهد بود”.
رییس‌جمهور امریکا همچنان گفت: برای ارتش محبوب‌ مان بودجه عظیمی خواهیم خواست و تمامییت آن را، چه در حمله و چه در دفاع، تقویت خواهیم کرد.
وی در عین حال، ابراز امیدواری کرد که هیچگاه نیاز به استفاده از این ارتش نباشد و سپس هشدار داد: هیچ‌کس نباید برای امریکا دردسر درست کند.
دونالد ترامپ در این کنفرانس برخی دیگر از سخنان قبلی خود را تکرار کرد و با انتقاد از رسانه‌ها، گفت: من دشمن کسانی هستم که از خود داستان و منبع خبر می‌سازند.
ترامپ همچنین از پولیس فدرال– اف بی آی– انتقاد کرد و گفت: احتمالاً اف بی آی از دستگیری کسانی که مسایل امنیت ملی ما را فاش می‌کنند، عاجز است. آنها حتی از یافتن خبرچین‌های داخل سازمان نیز عاجزند.
ترامپ قبلاً در مورد فاش‌شدن ارتباط برخی اطرافیانش با دیپلمات‌های روسیه واکنش نشان داده و به رسانه‌هایی که این مطالب را منتشر کردند، سخت حمله کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا