آخرین اخبارافغانستانگزارش

 برای نخستین‌بار

 جبران خساره توسط یک شرکت بیمه در هرات پرداخت شد


شرکت بیمه ملی افغان، برای نخستین بار امروز طی یک محفل با حضور مقامات محلی هرات، تجاران و مسئولان سکتورهای خصوصی در هرات، جبران خساره یک عضوی بیمه‌شده‌اش را نمود.
به گزارش خبرگزاری دید، محی الدین نوری، معاون والی هرات که در این محفل شرکت کرده بود، گفت: ما خوشحالیم که امروز یک امیدواری و پشتوانه برای شرکت‌ها، سکتورهای خصوصی و سرمایه‌گذارها به وجود می آید.
به گفته او، این امیدواری ناشی از پرداخت جبران خساره شرکت بیمه ملی افغان، به یک شرکت که در شهرک صنعتی هرات، دچار آتش‌سوزی شده بود، می‌باشد.
شرکت آسیب‌دیده راجستر شده در شرکت بیمه افغان ملت بوده است.
آقای نوری تاکید کرد که باید فرهنگ بیمه ترویج داده شده و در بین مردم و سرمایه‌گذاران اعتمادسازی ایجاد شود.
معاون والی هرات، بیان داشت که اداره محلی هرات در راستای ترویج فرهنگ بیمه و اعتمادی سازی این روند بین مردم از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهد کرد.
در همین حال، سید نذیر ایوبی، مدیریت شرکت بیمه ملی افغان در هرات گفت: هدف از برگزاری محفل امروز اهدای خساره اموال، از سوی شرکت بیمه ملی افغان به شرکت است که چندی قبل در شهرک صعنتی هرات دچار آتش‌سوزی شده بود.
به گفته ایوبی، شرکت تولیدی و چاکلیت سازی «روز» واقع در شهرک صنعتی هرات، چندی پیش در اثر آتش سوزی، نزدیک به یک میلیون افغانی خساره‌مند شده بود که شرکت بیمه ملی افغان در حضور مقام‌های محلی هرات جبران خساره می‌کند.
موصوف در رابطه با کارکرد شرکت بیمه ملی افغان روشنی انداخته، گفت: از ابتدای سال مالی ۱۳۹۶ شرکت بیمه مذکور، در حدود ۳ میلیون افغانی بیمه صحت، ۲ لگ افغانی بیمه وسایط و مبالغ دیگر در سایر بخش‌ها جبران خساره کرده است.
ایوبی در ادامه افزود، شرکت بیمه ملی افغان به اعضایش به گونه صد در صد جبران خساره می‌پردازد، به شرطی که تمام اموال شرکت بیمه‌شده شامل بیمه باشد.
به گفته مدیریت شرکت بیمه ملی افغان در هرات، این شرکت توانایی دارد تا تمامی شرکت‌ها، اموال سنگین و پر ارزش را بیمه کند.
گفتنی است، این برای نخستین بار است یک شرکت بیمه در هرات خساره عضو آسیب‌دیده‌اش را پرداخت می‌کند.
غفور هاشمی، هرات- خبرگزاری دید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا