آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

‏جبهه مقاومت: تلاش‌های موثری در جهت اتحاد بزرگان سیاسی جریان دارد

خبرگزاری دید: جبهه مقاومت با نشر اعلامیه‌ای از «صحبت‌های سازنده» میان چهره‌های سیاسی برای اتحاد و همبستگی خبر داده و افزوده است که در روزهای آینده خبرهای «شاد کننده‌ای» نشر خواهد شد.

جبهه مقاومت به رهبری احمد مسعود از صحبت‌های سازنده میان چهره‌های سیاسی مانند عطا محمد نور، اسماعیل خان، یونس قانونی، صلاح‌الدین ربانی، الماس زاهد برای رفع «سوء تفاهمات» خبر داده است.

این جبهه در اعلامیه‌اش افزوده که تلاش‌ها در این جهت جریان دارد و در روزهای آینده می‌کوشند که خبرهای شاد کننده‌ای نشر شود.

در بخشی از اعلامیه آمده: با بزرگان جهاد و مقاومت افغانستان من‌جمله امیرصاحب اسماعیل‌خان، جناب صلاح الدین ربانی، استاد عطامحمد نور، جناب محمد یونس قانونی و  الحاج الماس زاهد صحبت‌های سازنده ای برای رفع  سوء تفاهمات و همآهنگی بیشتر داشتیم. در این راستا تلاش های مثبت و مؤثری در جریان است که امیدواریم در روزهای آینده خبرهای شاد کننده‌ای به هموطنان عزیز خود داشته باشیم.

در این اعلامیه همچنان تاکید شده: «ما هیچ چیزی را شیرین تر و ضروری تر از اتحاد و انسجام نیروها و شخصیت های مؤثر سیاسی و جهادی نمی دانیم».

در اعلامیه همچنان تاکید شده که «انتظار ما از رهروان راه آزادی (جهاد و مقاومت) حرمت گذاشتن به همه بزرگانی است که در راه آزادی کشور مجاهدت ورزیده و زحمات زیادی را متقبل شده اند. احترام به این بزرگان حرمت گذاری به تاریخ مبارزات معاصر سر زمین ما است».

این در حالی است که عطا محمد نور نیز در پیام عیدی‌اش از تلاش‌ها برای تحاد و هماهنگی سران حوزه جمعیت اسلامی خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا