آخرین اخبارافغانستانسیاست

جنرال دوستم از آمدن حکمتیار به کابل حمایت کرد

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری با اعضای کلیدی حزب اسلامی دیدار کرده است.
به گزارش خبرگزاری دید، دفتر مطبوعاتی معاون اول ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای گفته است که عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس‌جمهور با اعضای کلیدی حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار دیدار کرده و روی مسایل .حضور آقای حکمتیار به کابل، صحبت کرده‌است
به نقل از خبرنامه، آقای دوستم در این دیدار، نقش گلبدین حکمتیار را در بهتر شدن اوضاع امنیتی کشور موثر دانسته و از حضور حکمتیار در کابل اعلام حمایت کرده است.
در این دیدار، جمعه خان همدرد، همایون جریر و حبیب‌الرحمن حکمتیار از اعضای ارشد حزب اسلامی افغانستان گفته‌اند که گرفتن آمادگی‌ها برای حضور آقای حکمتیار به کابل جریان دارد.
گفتنی است که در این دیدار، عنایت‌الله بابُر فرهمند، رییس دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری افغانستان، قوماندان پیرمحمد خاکسار، مشاور نظامی صدارت، سید شمس‌الدین سادات، رییس حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان در ولایت بلخ، شجاع‌الدین شجاع وکیل شورای ولایتی بلخ، عوض‌ بیگ اوغلی، وکیل شورای ولایتی سمنگان، گل محمد ایرکین، مشاور وزارت اقوام و قبایل، نیز حضور داشتند.
این در حالی است که حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار و حزب جنبش ملی به رهبری عبدالرشید دوستم، پیش ازاین، روابط خوبی باهم نداشته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا