آخرین اخبارافغانستان

شورای ولایتی جوزجان از خطر نفوذ داعش هشدار داد

شماری از اعضای شورای ولایتی جوزجان می‌گویند، جنگ تا مرکز ولسوالی درزاب رسیده و حکومت در قبال نابودسازی گروه داعش  در این ولایت بی‌برنامه است.

به گزارش خبرگزاری دید، نمایندگان مردم جوزجان در شورای ولایتی در واکنش به سفر وزیر امور داخله در این ولایت می‌گویند که مسوولان مرکزی، بخاطر نابودسازی گروه داعش، تجهیز بیشتر نظامیان، افزایش حقوق ماهوار پولیس ملی و جذب نیروهای خیزش مردمی در چوکات پولیس محلی این ولایت، هیچ‌گونه توجهی نداشته‌اند .

آنان می‌گویند که بی‌توجهی مسوولان مرکزی سبب شده است تا صدها خانواده از اثر شدت جنگ از ولسوالی درزاب بیجا شده و در وضعیت بد اقتصادی زندگی کنند.

اما جنرال تاج محمد جاهد، وزیر  امور داخله کشور که به جوزجان آمده‌است می‌گوید، در آینده نزدیک در ولسوالی‌های قوش تپه و درزاب جوزجان عملیات نظامی راه‌اندازی ‌می‌شود .

وزیر داخله همچنان گفت که تجهیز بیشتر نیروهای امنیتی، جذب نیروهای خیزش مردمی در چوکات پولیس محلی، جزو برنامه‌های وزارت امور داخله است که درآینده نزدیک عملی خواهند شد.

در همین حال، باشندگان جوزجان این سفر وزیر داخله کشور را نمایشی عنوان نموده می‌گویند که پیشتر نیز آنان شاهد سفر مسوولان مرکزی  در این ولایت بودند، و وعده‌هایی زیادی  را نیز از جانب آنان دریافت نموده بودند که هیچ‌یک عملی نشده‌اند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا