آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

عبدالله عبدالله: خروج ارتش سرخ؛ نماد شجاعت و قهرمانی مردم برای دفاع از ارزش‌هاست

خبرگزاری دید: عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی در نظام جمهوری اسلامی افغانستان به مناسبت ۲۶ دلو سالروز خروج ارتش سرخ از کشورمی گوید؛ این روز نمایان‌گر شجاعت، قربانی و قهرمانی مردم است و به نسل‌های آینده درس دفاع و حفاظت از خاک و ارزش‌های مان را می‌دهد.

عبدالله عبدالله امروز پنجشنبه(٢٦ دلو) در برگه اکس در پیامی به مناسبت سالروز خروج ارتش سرخ از کشور نوشته است:  امروز یکی از روزهای درخشان‌ و فراموش ناشدنی تاریخ معاصر افغانستان است.

وی اذعان داشت؛ روز ۲۶ دلو نمایانگر شجاعت، قربانی و قهرمانی مردم ما است که به نسل‌های آینده درس دفاع و حفاظت از خاک و ارزش‌های مان را می‌دهد.

داکترعبدالله می افزاید: در این روز مردم افغانستان با جهاد، مبارزه و قربانی‌های بی‌شمار، کشورشان را از اشغال اتحاد شوروی سابق آزاد کردند.

عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی در نظام جمهوری اسلامی افغانستان می‌گوید که تهاجم شوروی زیرساخت‌های اقتصادی کشور را ویران و وطن را مخروبه ساخت.

عبدالله عبدالله خاطرنشان کرده است: بدبختانه افغانستان در نتیجهٔ این تهاجم زیان‌های مالی و جانی فراوانی را متحمل شد، زیرساخت‌های اقتصادی کشور ویران و وطن ما به مخروبه مبدل شد که آثار منفی آن تا حال بالای مردم و کشور سایه افگنده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا