آخرین اخبارافغانستانسیاست

سفیر ایران در بامیان:

علاقه داریم در بخش‌های معادن، برق و جاده سازی در افغانستان کار کنیم

سفیر ایران در کابل، در سفری به بامیان و در دیدار با سید انور رحمتی والی بامیان بر علاقمندی کشورش به کار در بخش‌های معادن، برق آفتابی و آبی و همچنان جاده سازی در افغانستان و به ویژه در بامیان تاکید کرده است..

به گزارش خبرگزاری دید، بهادر امینیان سفیر ایران در کابل روز گذشته با سید انور رحمتی والی بامیان دیدار نموده و بر گسترش همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دو کشور تاکید نموده است.
والی بامیان از همکاری‌های ایران در بخش‌های مختلف با حکومت افغانستان ابراز قدردانی نموده گفت، ولایت بامیان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف برخور دار است.
والی بامیان افزوده: اداره محلی بامیان از کشور‌هایی که علاقمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های متفاوت انکشافی در این ولایت هستند به گرمی استقبال می‌کند».
بهادر امینیان بر همکاری‌های دو جانبه کشورهای ایران و افغانستان در زمینه اقتصادی، علمی، فرهنگی و انکشافی تاکید کرده و گفت که ما علاقمند کار در بخش‌های معادن، برق آبی و آفتابی و سرکسازی در افغانستان مخصوصاً در ولایت بامیان هستیم.
همچنان آقای امینیان به تسریع کار شفاخانه‌ای که از سوی کشور ایران در بامیان ساخته می‌شود تاکید کرد و گفت این پروژه به زودی تکمیل خواهد شد.
به گفته آقای امینیان، با تکمیل شدن کار این شفاخانه تخصصی خدمات صحی بهتر از سوی آنان برای باشندگان بامیان عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا