آخرین اخبارپاکستانجهانسیاست

فرمانده ارتش پاکستان: اخراج مهاجرین غیرقانونی به نفع ما است

خبرگزاری دید: رییس ستاد ارتش پاکستان در سفر به پیشاور از تصمیم دولت برای اخراج مهاجرین غیرقانونی پشتیبانی کرده و گفته این امر به نفع پاکستان است.

جنرال عاصم منیر رییس ستاد ارتش (COAS) پاکستان امروز پنجشنبه(١٦ قوس) از تصمیم دولت این کشور برای اخراج خارجی‌های غیرقانونی حمایت کرده و گفته که آن‌ها «به طور جدی بر امنیت و اقتصاد پاکستان تاثیر می‌گذارند».

بر اساس اعلامیه‌ای که از سوی روابط عمومی ارتش (ISPR) منتشر شده، فرمانده ارتش پاکستان این اظهارات را در جریان سفر به پیشاور بیان کرده است.

جنرال منیر در جلسه‌ای با شرکت کنندگان اولین کارگاه ملی خیبر پختونخوا (NWKP-1) گفته است: بیگانگان غیرقانونی به طور جدی بر امنیت و اقتصاد پاکستان تأثیر می‌گذارند. تصمیم برای بازگرداندن آن‌ها توسط دولت به نفع پاکستان گرفته شده است. اتباع غیرقانونی طبق هنجارهای تعیین شده به روشی انسانی و آبرومندانه به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

رییس ستاد ارتش این کشور در ادامه خاطرنشان کرده که «حمایت قاطع» خیبر پختونخوا از نیروهای امنیتی به ثبات در این ایالت و تحقق پیشرفت در پروژه‌های توسعه اقتصادی-اجتماعی منجر شده است.

وی شکوفایی پاکستان را با خیبر پختونخوا پیوند داده و تاکید کرده که «طرح‌های پلید نیروهای مخالف صلح و ثبات پاکستان با یک استراتژی همه‌جانبه خنثی می‌شود».

او بیان داشته است: ملت افتخار می‌کند و دستاوردهای نیروهای مسلح خود را تصدیق می‌کند. مقدر است که پاکستان موفق شود و ارتش پاکستان به وظیفه ایثارگرانه و مقدس خود برای پاسداری از هر وجب از سرزمین مادری تا آخرین قطره خون، انشاءالله ادامه خواهد داد.

جنرال منیر در بدو ورود از سوی فرمانده قول اردوی پیشاور استقبال و توضیحات مفصلی در مورد وضعیت کلی امنیتی، عملیات ضد تروریزم، بازگرداندن مهاجرین غیرقانونی و تحولات اجتماعی-اقتصادی در ولسوالی‌های تازه ادغام‌شده ارایه کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا