آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

رییس جمهور غنی:

محمد یوسف غضنفر شخصیت نیکوکار، حلیم و ملی‌گرا بود

رییس جمهور غنی در پیام تسلیت به نسبت درگذشت محمد یوسف غضنفر نماینده فوق‌العاده رییس جمهور در امور توسعه تجارتی و اقتصادی و کاهش فقر که در اثر بیماری کرونا در وفات نمود، او را شخصیت حلیم و نیکوکار توصیف نموده و دستور داد که مراسم تشییع جنازه‌اش به صورت رسمی برگزار شود.


به گزارش خبرگزاری دید، محمد اشرف غنی رییس جمهور، در پیامی به مناسبت درگذشت محمد یوسف غضنفر ضمن همدردی با خانواده‌اش، وفات او را در این مقطع ضایعه‌ای بزرگ دانست.
در این پیام گفته شده که آقای غضنفر یک شخصیت نیکوکار، حلیم و باورمند به افغانستان متحد و صلح آمیز بود.
متن پیام رییس جمهور:
پیام تسلیت و همدردی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در پیوند به وفات محمد یوسف غضنفر
با اندوه فراوان اطلاع یافتم که محمد یوسف غضنفر نماینده فوق‌العاده‌ام در امور توسعه تجارتی و اقتصادی و کاهش فقر در اثر بیماری کرونا، داعی اجل را لبیک گفت و به دارالبقا شتافت.
انا لله و انا الیه راجعون
روان‌شاد محمد یوسف غضنفر شخصیت حلیم، خیّر، مردم دار و ملی‌گرا بود که به افغانستان یکپارچه و متحد باور داشت و همیشه برای خیر و فلاح مردم خویش، تلاش می کرد. وفات او یک ضایعه بزرگ برای نظام و کشور می‌باشد.
مرحومی برای آبادی افغانستان و کمک به مردم فقیر و نیازمند، کارهای جدی را آغاز کرده بود و افتخار دارم که چنین یک شخصیت نیکو کار و خدمتگار مردم، همکار نزدیک من بود.
با آگاهی از وفات مرحومی امشب طی تماس تیلفونی با خانواده‌اش به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان، مراتب غمشریکی خویش را ابراز کردم و به مسئولین مربوطه هدایت دادم تا تدابیر رسمی را برای تشییع جنازه و خاکسپاری محمد یوسف غضنفر، روی دست گیرند.
مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده و دوستان مرحومی و همه‌ مردم افغانستان ابراز می‌کنم و برای متوفی از بارگاه خداوند متعال بهشت برین و به بازماندگانش صبر جمیل، استدعا می‌دارم.
محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا