آخرین اخباراسلایدشوجهانخبر های مهمسیاست

رهبر حزب‌الله لبنان:

معامله قرن شکست خواهد خورد/ هر جنگی اسراییل را به نابودی می‌کشاند

رهبر حزب‌الله لبنان با بیان این که ما ایمان داریم که معامله قرن شکست خواهد خورد، اظهار داشت که هر جنگی در آینده، اسراییل را به لبه پرتگاه زوال خواهد انداخت.

رهبر حزب‌الله لبنان با بیان این که ما ایمان داریم که معامله قرن شکست خواهد خورد، اظهار داشت که هر جنگی در آینده، اسراییل را به لبه پرتگاه زوال خواهد انداخت.
به گزارش خبرگزاری دید، سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای گفته است: ما ایمان داریم که معامله قرن شکست خواهد خورد، این طرح عوامل و عناصر موفقیت را به همراه ندارد و عواملی در داخل آن وجود دارد که سبب موفقیت آن نمی‌شود.
وی افزود: حتی یک فلسطینی یا مسلمان یا مسیحی و حتی عرب را پیدا نمی‌کنید که با دادن مقدسات اسلامی و مسیحی به اسراییل موافقت کند و این نقطه ضعف اساسی در معامله قرن است.
رهبر حزب‌الله لبنان گفت: استکبار امریکایی آخرین تیر را بر تابوت معامله قرن زمانی شلیک کرد که قدس را به عنوان پایتخت اسراییل معرفی کرد و تمام تلاش‌ها برای زنده کردن این مرده(معامله قرن) دنبال می‌شود.
وی در این گفت‌وگو اظهار داشت: برخی از رهبران معارضان سوریه به اسراییل رفتند، اگر سوریه سقوط می‌کرد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ همچنین پیروزی در عراق، منجر به شکست معامله قرن می‌شود، یمن و به برکت شهدایش هم معامله قرن را به شکست می‌کشاند.
سید حسن نصرالله گفت: هیچ کشور عربی قدرتمندی قادر نیست که معامله قرن را بر روی پشت خود حمل کند(بار سنگین را به دوش بکشد و تبعاتش را بپذیرد)،‌کدام یک از حکام عرب جرئت حمل بار معامله قرن را دارد؟
نصرالله افزود: عوامل شکست معامله قرن، آشفتگی و سرخوردگی اسراییل و این که معامله قرن هیچ چشم اندازی ندارد، رسانه‌های متعددی به نقل از کوشنر(مشاور ارشد رییس جمهور امریکا) تاکید کرده بودند که کنفرانس بحرین شکست خورد.
رهبر حزب‌الله لبنان همچنین گفت: در موضوع اسکان(آوارگان فلسطینی در لبنان)،‌ ترامپ و کوشنر هیچ اراده و اختیاری ندارند، بلکه موضوع مرتبط با اراده دولت و کشور میزبان و اراده فلسطینیان است.
نصرالله گفت: رژیم اسراییل امروز قادر نیست هیچ جنگی را علیه لبنان به راه اندازد و بازداشته شده است، آن‌ها گفتند که داشتن موشک‌های نقطه زن برای ما ممنوع است، ولی ما امروز این موشک ها را در اختیار داریم.
وی با بیان این که رژیم اسراییل از هرگونه حمله هوایی به لبنان اجتناب می‌کند، زیرا از مقاومت می‌ترسد، تصریح کرد: هر جنگی در آینده، اسراییل را به لبه پرتگاه زوال خواهد انداخت.
رهبر حزب‌الله افزود: حزب‌الله قادر است حداقل ویرانی گسترده‌ای به اسراییل وارد کند، رازی که اسراییل نمی‌داند را من فاش نمی‌کنم مگر به وقتش و این حرفم را اسراییلی‌ها خوب می‌دانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا