آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

هشدار ملا یعقوب به مخالفان: برگزاری نشست‌ها به تاوان شما تمام می‌شود

خبرگزاری دید: ملا یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع در واکنش به برگزاری نشست‌های مخالفان طا-لبان، می‌گوید که این نشست‌ها «پوچ» است و به زیان جریان‌های سیاسی مخالف تمام خواهد شد. آقای مجاهد از شخص یا جریان خاصی نام نبرد.

ملا یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع در همایش فراغت شماری از نیروهای ویژه این وزارت، نسبت به نشست‌های اخیر جریان‌های سیاسی مخالف در مسکو و دوشنبه واکنش نشان داد. او این نشست‌ها را بی‌اثر خوانده و افزود که به زیان جریان‌های سیاسی تمام خواهد شد.

آقای مجاهد نشست‌های اخیر مخالفان سیاسی را به هدف «خراب کردند امنیت» و «ایجاد اغتشاش» خوانده و پوچ دانسته است.

ملا یعقوب: کسانی که برای خراب کردن امنیت و یا اغتشاش، گروه گروه این طرف و آن طرف می‌روند و این طرف و آن طرف مهمانی می‌گیرند، این طرف و آن طرف را پوچ و رد و بد می‌گویند پیام ما به همه آن‌ها این است که رهبری امارت اسلامی افغانستان برای شما عفو اعلان کرده است.

به گفته او، نیروهای امنیتی طا-لبان در خدمت جریان‌های سیاسی است و هرگز به آن‌ها خیانت نخواهند کرد.

او افزوده: ما این تبلیغات پوچ و بی اثر را به سود شما نمی‌دانیم، این ها به تاوان شما تمام می‌شود و همان طوری که شما قبلاً به ملت امتحان داده‌اید و ناکام شده‌اید، بیشتر رنگ خود را بد می‌کنید بیشتر اراده شوم خود را به ملت آشکار می‌کنید، ملت هم بیشتر از شما متنفر و بی‌زار می‌شود و دستاوردی دیگری نخواهید داشت.

اخیراً جریان‌های سیاسی مخالف طا-لبان در مسکو و دوشنبه نشست برگزار کرده و همین اکنون نیز در ویانای اتریش در نشستی اشتراک کرده‌اند که این موضوع واکنش شماری از مقام‌های حاکمیت موجود را بر انگیخته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا