آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

وزیر دفاع: امروز در دفاع مستقلانه قرار داریم

اسدالله خالد وزیر دفاع کشور در مراسم فراغت کماندوها گفت ما امروز در دفاع مستقلانه قرار داریم و به خوبی می‌توانیم از کشور ما دفاع کنیم.


به گزارش خبرگزاری دید، اسد الله خالد وزیر دفاع کشور امروز دوشنبه (۱۰جوزا) در مراسم فراغت کماندوها گفت که امروز ما در دفاع مستقلانه قرار داریم و می‌توانیم از کشور دفاع کنیم. او افزود که رفتن خارجی‌ها به این معنی نیست که جهان همکاری‌هایش را با افغانستان قطع کند.
آقای خالد همچنان گفت که ما برای تامین صلح تمام تلاش‌های مان را کردیم، ولی دشمن با لجاجت بر کشتار و جنگ ادامه می‌دهد.
آقای خالد همچنان گفت که با خروج نیروهای خارجی از کشور هیچ بهانه برای طالبان باقی نمی‌ماند که جنگ را ادامه بدهند و سربازان طالبان باید این را بدانند که برای اهداف شخصی رهبران شان کشته نشوند.
گفتنی است که اسدالله خالد وزیر دفاع کشور چندی پیش به علت مریضی که داشت به خارج از کشور سفر کرده بود، او به تازگی با بهبود وضعیت شان برگشته است.
وزیر دفاع کشور همچنان گفت که در برخی از ساحات ولسوالی قره‌باغ ولایت غزنی که طالبان حضور داشتند به طور کامل پاکسازی شده است و با وارد شدن تلفات طالبان شکست خوردند.
پیشتر وزارت دفاع ملی اعلام کرده بود که گروه طالبان در ولسوالی قره باغ ولایت غزنی دکان‌های مردم را تخریب و اموال شان را دزدی کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا