آخرین اخباراسلایدشو

وزیر دفاع: فساد در اردو جای ندارد

جنرال عبدالله حبیبی، وزیر دفاع کشور در سفر به ولایت بلخ از سربازان و منسوبین اردوی ملی خواست تا در افشای فساد پیشه‌گان این وزارت همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری دید، جنرال عبدالله حبیبی، وزیر دفاع کشور که به‌منظور بررسی وضعیت امنیتی ولایات شمال و شمال‌شرق به بلخ سفر کرده‌است، اظهار داشت که فساد در اردوی ملی کشور جای ندارد و باید هرچه زودتر دست افراد فساد پیشه از وزارت دفاع کوتاه شود.

وی از سربازان و منسوبین اردوی ملی خواست تا در صورت نرسیدن معاش، اعاشه و دیگر امتیازات لازمه، موضوع را به مقامات گزارش دهند تا جلو افراد فاسد گرفته شود.

وزیر دفاع کشور همچنان از منسوبین اردوی ملی خواست تا در معرفی و افشای نام افراد فاسد، مسوولین را در ریشه‌کن کردن فساد در اردوی ملی کمک کنند.

وزیر دفاع سال گذشته را سالی پردستاورد و توام با شکست دشمن دانست.

وی افزود: در سال پیش‌رو ۷۰ درصد نسبت به سال قبل از دشمن برتری داریم؛ اما با آن‌هم سال ۱۳۹۶ سال پرچالش خواهد بود.

جنرال مهمند کتوازی، قوماندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین نیز ضمن ارایه کارکرد این قول اردو گفت: از آغاز سال جاری خورشیدی در اول حمل تاکنون در ۹ ولایت ساحه مسوولیت این قول اردو  ۱۰۸ تن از مخالفان مسلح دولت کشته و ۱۱۶ تن زخمی و ۳ تن دیگر اسیر شده‌اند.

این در حالی‌ست که همزمان با سفر وزیر دفاع به ولایت بلخ، جنرال تاج محمد جاهد، وزیر داخله نیز به این ولایت سفر کرده و از پلان چهار ساله امنیتی به منظور تجهیز نیروهای امنیتی کشور خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا