آخرین اخباراجتماعافغانستان

پیام تسلیت و همدردی خبرگزاری دید با خبرگزاری آوا

هیئت رهبری و کارمندان خبرگزاری دید با ابراز همدردی ژرف و عرض تسلیت به خانوادگان قربانیان حملات مرگبار امروز( ۷ جدی) بر خبرگزاری آوا، آن را به شدت محکوم کرده و جنایت علیه بشریت و تلاش برای خفه کردن آزادی بیان می‌داند.
خبرگزاری دید به این باور است که حمله به رسانه‌ها و مراکز فرهنگی نمی‌تواند فریاد بلند آزادی بیان را خفه کرده و دیکتاتوریزم را خشنود کند.
حمله انتحاری امروز بر خبرگزاری آوا، یک بار دیگر نشان داد که ضرورت بازنگری در سیاست‌های امنیتی، فرهنگی، صلح و برنامه‌ریزی حکومت وجود دارد و باید تغییر کند.
تروریستان و گروه‌های افراطی همه روزه بالای شهروندان حمله کرده و قربانی می‌گیرند، ولی حکومت محکوم می‌کند و نظاره‌گر آمار قربانیان می‌ماند.
موضع‌گیری تروریستان نشان داده است که کوچک‌ترین بهایی به برنامه‌های صلح حکومت افغانستان قایل نبوده و در پی پیاده کردن اهداف خویش هستند.
همچنان حملات انتحاری نشان دهنده ضعف سکتورهای امنیتی کشور بوده و ایجاب می‌کند که در این سکتور تغییرات اساسی و بازنگری بنیادی صورت بگیرد.
خبرگزاری دید یک بار دیگر با ابراز تسلیت و همدری با خانواده‌های شهدا، مجروحان و خبرگزاری آوا که در رویداد تروریستی امروز کابل خسارت دیده و جان‌های شیرین خویش را از دست داده‌اند، برای شهدا بهشت برین و برای زخمیان شفای عاجل خواهان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا