آخرین اخباراجتماعاسلایدشوافغانستاناقتصاد و توسعه

امضای قرارداد ماستر پلان فاضلاب شهر کابل

قرارداد ماستر پلان فاضلاب شهری کابل از سوی شرکت آبرسانی و کانالیزاسیون افغانستان و شرکت آلمانی«دورش انترنیشنل» امضا شد.

قرارداد ماستر پلان فاضلاب شهری کابل از سوی شرکت آبرسانی و کانالیزاسیون افغانستان و شرکت آلمانی«دورش انترنیشنل» امضا شد.
به گزارش خبرگزاری دید، قرارداد ماستر پلان فاضلاب شهر کابل امروز چهارشنبه(۱۶دلو) میان شرکت آبرسانی و کانالیزاسیون شهری کشور و شرکت آلمانی دورش انترنیشنل (Dorsch international) در حضور سرپرست وزارت مالیه در مقر این وزارت به امضا رسید.
در مراسم امضای این قرارداد والی کابل، شهردار کابل، رییس زون مرکز، رییس محیط زیست و نمایندگان ادارات ذیربط اشتراک داشتند.
هدف از امضای قرارداد متذکره ترتیب اسناد تخنیکی سند ماستر پلان شرکت آبرسانی و کانالیزاسیون شهری افغانستان می‌باشد که بر مبنای آن در آینده روند تطبیق آن را آغاز نمایند.
همایون قیومی سرپرست وزارت مالیه و مشاور ارشد مقام عالی ریاست جمهوری در امور زیربناء از کمک‌های کشور آلمان تشکر نموده و این پروژه را یکی از پروژه‌های مهم در شهر کابل دانست.
قیومی افزود که با تطبیق این پروژه مشکلات مردم کابل در این زمینه حل خواهد شد و تمام ادارات به شمول وزارت مالیه جهت تطبیق بهتر آن همکاری جدی خواهد کرد.
قابل تذکر است که ارزش مجموعی این پروژه مبلغ ۳.۴ میلیون دالر امریکایی می‌باشد که از جمله یک میلیون آن از طرف حکومت افغانستان و مبلغ ۲.۴ میلیون آن از طرف بانک انکشاف آلمان پرداخته می‌شود و ۲۲ ناحیه شهر کابل، تمام ساحات تجارتی و صنعتی این شهر را پوشش می‌دهد. که تکمیل این پروژه ۱۴ ماه را در بر خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا