آخرین اخبارجهانخبر های مهمسیاست

فرمانده قطعات «قسام» با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» فلسطینیان را به خیزش سراسری علیه رژیم اسراییل فراخواند

خبرگزاری دید: محمد الضیف فرمانده کل قطعات «قسام» در پیامی عملیات نظامی علیه شهرک‌های رژیم اسراییل در فلسطین اشغالی را «طوفان الاقصی» نام نهاد و از مردم فلسطین خواست که علیه این رژیم خیزش سراسری کنند.

محمد الضیف مردم فلسطین را به خیزش سراسری علیه اسرائیل فراخوانده و اعلام کرد که خیزش بزرگ برای پایان اشغالگری آغاز شده است.

محمد الضیف فرمانده فلسطینی: زنان معتکف در مسجد الاقصی را مورد حمله قرار دادند و حرمت این مسجد را زیر پا گذاشتند در حالی که قبلاً به آن‌ها هشدار داده بودیم. دشمن اشغالگر به مسجد الاقصی دست درازی کرده و به معراجگاه پیامبر اسلام (ص) هتاکی کرد و صدها فلسطینی امسال در نتیجه جنایات اشغالگران صهیونیست شهید و مجروح شدند.

او افزوده: دشمن پیشنهاد ما برای مبادله انسان دوستانه اسرا را نپذیرفت و به جنایت روزانه در کرانه باختری ادامه می دهد.

محمد الضیف اضافه کرد: آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام می‌کنیم. بیش از پنج هزار موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردیم.

به گفته او، از امروز به بعد، همکاری امنیتی (تشکیلات خودگردان) با دشمن پایان می‌یابد.

این فرمانده فلسطینی تصریح کرده: امروز ملت دوباره در مسیر خیزش، مقاومت و بازگشت قرار می‌گیرد. از ساکنان قدس می‌خواهیم علیه دشمن اشغالگر به پا خیزند. از ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، النقب، الجلیل و المثلث می‌خواهیم زمین را زیر پای اشغالگران به آتش بکشند.

او از نیروهای مقاومت در کشورهای دیگر منطقه نیز خواسته که به مقاومت فلسطینی کمک کنند: برادرانمان در مقاومت اسلامی در لبنان، عراق، سوریه و یمن را به یاری مقاومت در فلسطین فرامی‌خوانیم. زمان آن رسیده تا مقاومتی عربی متحد و یکپارچه شود. از همه دعوت می‌کنیم به سمت فلسطین رخت ببندند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا