آخرین اخبارافغانستانسیاست

محقق: دولت يك میليارد دالر پروژه به هزاره‌جات دارد


محمد محقق، معاون دوم ریاست اجراییه کشور، به منظور تجلیل از میلاد حضرت مهدی، قبل از ظهر امروز به ولایت بامیان سفر کرد.
به گزارش خبرگزاری دید، آقای محقق هدف از سفرش در ولایت بامیان را گرامی‌داشت از روز میلاد امام مهدی(ع) و همچنین گرامی‌داشت از ۵ جوزا روز میلاد شهید مزاری عنوان کرده، گفت: خواست ما از مردم بامیان این است تا جهت تامین عدالت اجتماعی تلاش کرده و در راستای تامین امنیت ولایت بامیان با نهادهای امنیتی همکار باشند.
وی افزود، فعالیت‌های زیربنایی نسبت به دوران‌های قبل در این ولایت افزایش یافته و حکومت وحدت ملی تلاش دارد تا پیرامون مشکلات مردم بامیان که شامل، نبود برق، نبود جاده‌های معیاری و امنیت در مسیر راه‌های مواصلاتی این ولایات با سایر ولایات می‌باشند، رسیدگی شود.
آقای محقق در افزود که دولت يك میليارد دالر پروژه به هزاره‌جات دارد.
در همین حال، محمد طاهر زهیر، والی بامیان، که در این مراسم صحبت می‌کرد از معاون ریاست اجراییه خواست تا در راستای مشکلات مردم بامیان توجه جدی کند.
آقای زهیر، نبود برق، نبود مارکیت‌ها و سردخانه‌ها برای محصولات زراعتی این ولایت و نبود امنیت در راه‌های مواصلاتی بامیان با سایر ولایات، عمده‌ترین مشکلات مردم این ولایت عنوان کرده و خواهان رسیدگی مقامات مرکزی در این خصوص شدند.
مولوی یوسف مظهری، رییس شورای ولایتی مردم بامیان، از مقامات ارگ خواست تا به وعده‌های مبنی بر این‌که بامیان را از زندان جغرافیایی آزاد می‌کند عمل نموده و به مشکلات مردم بامیان رسیدگی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا