آخرین اخباراسلایدشوامنیت و حوادثایرانجنگجهانمنطقه

مقام نظامی ایران: تهدید مراکز هسته‌ای ایران، تغییر سیاست هسته‌ای تهران را به دنبال دارد

خبرگزاری دید: سردار حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران تصریح کرد؛ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند. وی گفته است: تهدیدات احتمالی رژیم اسرائیل مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم اسرائیل علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات خراب‌کارانه و تروریستی در حوزۀ صنعت هسته‌ای مبادرت ورزیده.

به نقل از ایسنا، حق طلب افزوده است: نیروهای مسلح ایران با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای در سراسر ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم اسرائیل را دارید.

این مقام سپاه ایران می گوید؛ مراکز هسته‌ای اسرائیل شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار شان قرار دارد و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی تأکید داشته است که اگر رژیم اسرائیل بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای ایران برای تحت فشار قرار دادن تهران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.

وی به مردم ایران اطمینان داده است که با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزار‌ها و تجهیزات پیشرفتۀ حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای ایران حفاظت و صیانت می گنند؛ لذا مراکز هسته‌ای ایران در امنیت کامل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا