آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

ملا برادر: امنیت تجارت و سرمایه‌گذاران را تامین می‌کنیم

خبرگزاری دید: ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی رییس الوزرا گفت در حال حاضر افغانستان نسبت به هر زمان دیگر برای سرمایه گذاری آماده شده است.

معاون اقتصادی رییس الوزرا در افتتاح ساخت یک پروژه بزرگ تجاری- مسکونی که قرار است از سوی بنیاد سرمایه گذاری گلبهار در کابل ساخته شود گفت در حال حاضر افغانستان نسبت به هر زمان دیگری برای سرمایه گذاری آماده تر شده است.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا در این مراسم گفت: افغانستان در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگر برای سرمایه گذاری آماده شده و تطبیق پروژه عمرانی امروز، نشان دهنده این امر است.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا تاکید کرد طا-لبان از تجار ملی و سرمایه گذاران حمایت می‌کند و همچنین در حفظ جان و مال آن‌ها مسئولیت دارد.

ملا برادر افزود: مردم افغانستان در آینده نزدیک شاهد تطبیق پروژه های عمرانی از جمله آغاز کار تمدید راه آهن و بازسازی شاهراه ها در کشور خواهند بود.

وی همچنین از تجار وسرمایه گذاران مقیم خارج از کشور خواست که به کشور برگردند و برای کمک به شهروندان در داخل کشور سرمایه گذاری کنند.

محمد یونس مهمند رییس اتاق تجارت و سرمایه گذاری نیز در این مراسم گفت: سرمایه گذاری در کشور و در بخش های مختلف روز به روز در حال توسعه و گسترش است و این روند از سوی سرمایه گذاران افغان در حال انکشاف می باشد.

غلام ربانی ربانی معاون اجرایی بنیاد سرمایه گذاری «گلبهار» در زمینه آغاز به کار و طرح این پروژه معلومات داده و افزود: این پروژه شامل یک مجتمع بزرگ تجاری- مسکونی در ۳۰ طبقه می باشد که در آن ۲۶۰ مغازه و حدود ۳۰۰ آپارتمان مسکونی درنظر گرفته شده و قرار است ساخته شود.

وی افزود که در این پروژه نزدیک به ۷۰ میلیون دالر سرمایه گذاری می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا