آخرین اخبارجهانسیاست

هشدار حماس: با بمباران هر خانه یک اسراییلی اعدام می‌شود

خبرگزاری دید: حماس گروه مقاومت فلسطین اعلام کرده است که بمباران غیر نظامیان و خانه‌های آن‌ها را با اعدام اسرای اسراییلی پاسخ می‌دهد.

سخنگوی نظامی گردان‌های القسام حماس به رژیم اسراییل هشدار داده که اگر به بمباران منازل غیر نظامیان فلسطینی ادامه دهد، بدون هشدار قبلی اسرای اسراییلی اعدام می‌شود.

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های القسام- شاخه نظامی جنبش حماس، شامگاه دوشنبه هشدار داده که رژیم اسراییل در قبال خانواده‌های غزه، دست به جنایات فاشیستی زده است.

به گفته وی، گردان‌های القسام به اخلاق دینی، نظامی و انسانی باور دارد و بر اساس تعلیمات اسلامی، معتقد به حفظ جان گروگان‌ها و اسراست، ولی از آنجایی که دشمن دست به تخریب منازل غیر نظامیان زده و زبان اخلاق و انسانیت را نمی‌فهمد، ما نیز با زبانی با آن سخن خواهیم گفت که به خوبی با آن آشناست.

وی با اشاره به این‌که حماس تصمیم گرفته به این وضعیت پایان دهد، به رژیم اسراییل هشدار داد: هر گونه حمله به مردم غیر نظامی ما در خانه‌های‌شان که بدون هشدار قبلی صورت گرفت، با اعدام گروگان‌های غیر نظامی که در اختیار داریم، پاسخ خواهیم داد و آن را با صوت و تصویر منتشر خواهیم کرد.

وی افزوده که توپ اکنون در زمین دشمن است.

گفتنی است که رژیم اسراییل که از سه روز پیش در شوک عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین قرار دارد، در پاسخ به این عملیات، به شدت در حال بمباران منازل غیر نظامیان در غزه است.

در این عملیات تا کنون بیش از ۸۰۰ اسراییلی کشته شده است و ده‌ها تن دیگر اسیر شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا