آخرین اخباراسلایدشوافغانستانایرانسیاست

همدردی همسایه؛ نصب پوستر در تهران برای همدردی با قربانیان دانشگاه کابل

شهرداری تهران در اقدامی نوع دوستانه پوسترهایی را برای همدردی با قربانیان رویداد خونین دانشگاه در سطح شهر تهران با محتوای « جان پدر کجاستی- باتو همدرد ایم ای همسایه» نصب کرده و گفته شده که برج میلاد تهران نیز در این خصوص نورپردازی می‌شود.


به نقل از فارس، شهرداری تهران برای همدردی با مردم افغانستان و در واکنش به حمله بر دانشگاه کابل، اقدام به نصب این بلبوردها با موضوع «#جانپدرکجاستی» کرده است.
«جانپدرکجاستی» پیام پدر یکی از قربانیان است که بعد از ۱۴۲ بار زنگ، این سوال را از فرزند خود که در دانشگاه حضور داشته و یکی از فوت شدگان این حادثه است،‌ پرسیده بود؛ پیامی که اندکی بعد به موضوع اصلی در شبکه‌های اجتماعی در میان مردم افغانستان و سپس ایران تبدیل شده است.
همچنین شهرداری تهران در نظر دارد برای همدردی با مردم افغانستان امشب پنج شنبه(۱۵عقرب) برج آزادی را به یاد قربانیان این حادثه نورپردازی کند.
مهاجمان مسلح دوشنبه هفته جاری به دانشگاه کابل حمله کرده و به درگیری با نیروهای امنیتی پرداختند، مقامات کشور اعلام کردند که در این حمله ۲۲ نفر از جمله چندین دانشجو جان خود را از دست داده‌اند.
داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
همزمان با بن بست در مذاکرات بین‌الافغانی در دوحه قطر، خشونت در افغانستان شدت یافته و کابل و بسیاری از شهرهای دیگر شاهد ادامه جنگ و ناامنی هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا