آخرین اخبارافغانستان

والی هرات: امور میدان هوایی هرات بهبود یابد


فراهم آوری تسهیلات بهتر به مسافران، اتخاذ تدابیر لازم غرض مصئونیت و امنیت بهتر پروازها و رفع چالش‌های موجود از عمده‌ترین هدایات مقام ولایت هرات به مسئولان ملکی و نظامی در میدان هوایی هرات است.
به گزارش خبرگزاری دید، در جریان نشستی که قبل از ظهر امروز در مقر ولایت هرات برگزار شد، گزارش هیئت حقیقت‌یاب شورای ولایتی که از بخش‌های مختلف میدان هوایی هرات بازدید صورت گرفته بود، از سوی سید عبدالعظیم کبرزانی عضو شورای ولایتی هرات ارایه شد.
در این گزارش از موجودیت برخی چالش‌ها در حوزه کار پولیس سرحدی، آمریت ملکی میدان هوایی و شرکتی که مسئولیت مصئونیت پروازها و نظافت مجموعه میدان هوایی را دارد، یاد آوری شده است.
در این میان مسئولان بخش‌های ملکی و نظامی میدان هوایی هرات نیز دیدگاه‌های‌شان را به خاطر انسجام بهتر امور در میدان هوایی، فراهم‌سازی تسهیلات به مسافرین و توجه به بهبود کیفیت خدمات در میدان هوایی را مطرح ساختند.
محمد آصف رحیمی والی هرات ضمن با اهمیت خواندن بهبود کیفیت خدمات به مسافرین در میدان هوایی، بر اتخاذ تدابیر جدی در راستای تامین امنیت ومصئونیت پروازها تاکید کرد.
در این نشست فیصله بر آن شد تا هیئت مشترک و تخنیکی مشکلات موجود در میدان هوایی هرات را به صورت مفصل مورد بررسی و نظارت مجدد قرار داده و نتیجه را غرض پیگیری به مقام ولایت هرات گزارش دهند.
در گذشته نیز زمزمه‌های مردم از کم کاری و عدم ارایه خدمات مناسب مسئولان میدان هوایی هرات وجود داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا