آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

‌ضرب‌الاجل وزارت داخله به جنرال جرئت

وزارت امور داخله در یک اقدام تازه به جنرال دین محمد جرئت ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته‌ای را تعیین کرده که در این مدت باید به مطالبات این وزارت پاسخ بدهد.

وزارت امور داخله در یک اقدام تازه به جنرال دین محمد جرئت ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته‌ای را تعیین کرده که در این مدت باید به مطالبات این وزارت پاسخ بدهد.
به گزارش خبرگزاری دید، صبح امروز برخی منابع خبری گزارش داد که خانه جنرال جرئت به دلیل موجودیت وسایط و اسلحه متعلق به وزارت داخله نزد او، از سوی پولیس محاصره شد.
گفته می‌شود که دو عراده هاموی، دو عراده رنجر، دو عراده تیزرفتار و چند میل اسلحه متعلق به وزارت داخله نزد آقای جرئت است و باید تسلیم کند.
وزارت داخله در ابلاغیه‌ای نوشته است:« یک تعداد سلاح و وسایط نظامی شامل دوعراده واسطه هاموی، دوعراده رنجر، دوعراه واسطه تیزرفتار، دوپایه ‌دهشکه، ده‌میل سلاح کلاشینکوف، یک میل تفنگچه بریتا و چند تن از افراد مسلح غیر مسئول که باعث اخلال امن و نظم عامه و قانون شکنی در شهرکابل می‌شوند، نزد محترم جنرال دین محمد جرئت موجود می‌‌باشند.»
در این ابلاغیه به آقای جرئت ۷۲ ساعت فرصت داده شد که این وسایط، سلاح‌ها و افراد مسلح غیر مسئول را تسلیم کند: بنابر این رهبری وزارت امور داخله اکیداً از نامبرده تقاضا می‌نماید که سلاح و وسایط نظامی موجود نزد خویش را همراه با افراد مسلح غیر مسئول هر چی زودتر الی ۷۲ ساعت آینده، بعد از نشر این ابلاغیه، به پولیس کابل تسلیم نموده و در قسمت تنفیذ قانون و تامین امنیت با پولیس همکار باشند.
با این همه، هنوز معلوم نیست که آقای جرئت به این خواست وزارت داخله تمکین خواهد کرد یا نه.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا