آخرین اخباراسلایدشوامنیت و حوادثجنگجهانخبر های مهمسیاستفناوری و اطلاعات

حمله‌ی سایبری بر سیستم رأی دهی انتخابات روسیه / پوتین اوکراین را متهم کرد

خبرگزاری دید: حزب “روسیه واحد” (روسیه متحد) که طرفدار ولادیمیر پوتین است اعلام کرد که  هدف یک حملۀ گستردۀ الکترونیکی قرار گرفته است. این حزب برای مقابله با حمله‌ی سنگین سایبری تمامی خدمات غیر ضروری خود را به طور موقت متوقف کرده است. این حمله به هدف قطع دسترسی کاربران به سیستم رأی دهی انجام گرفته است. ولادیمیر پوتین اوکراین را به تلاش برای اخلال در انتخابات ریاست جمهوری روسیه متهم کرده است.

به نقل از رادیو فرانسه؛ در حالی که رأی‌گیری برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه ادامه دارد، امروز (۲۶ حوت) حزب روسیه واحد اعلام کرد که برای مقابله با حملۀ سنگین سایبری، همۀ خدمات غیرضروری خود را موقتاً متوقف می‌کند. به گفتۀ مسئولان این حزب، حملۀ انجام‌شده از نوع “محروم‌سازی از سرویس” (DDoS) است که با هدف  قطع دسترسی کاربران انجام می‌گیرد.

ولادیمیر پوتین اوکراین را به تلاش برای اخلال در انتخابات ریاست جمهوری روسیه متهم کرده است. این انتخابات که از روز گذشته آغاز شد، به مدت سه روز ادامه می‌یابد. اگاهان به امور می گویند از آنجایی که هیچ رقیب قدرتمندی در مقابل پوتین قرار ندارد احتمال دیگری جز انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا