آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

شورای مقاومت ملی برای نجات خواستار کمک فوری جامعه جهانی و مردمی به آسیب دیدگان زلزله در هرات شد

خبرگزاری دید: شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان با نشر پیام تسلیت در پیوند به وقوع زمین‌لرزه مرگبار روز گذشته در هرات، از کشورهای همسایه، جامعه جهانی و مردم خواست که به آسیب دیدگان کمک فوری کنند.

شورای مقاومت ملی در این پیام، ضمن ابراز غمشریکی با خانواده‌های قربانیان این رویداد طبیعی، تاکید کرده که مردم آسیب دیده مناطق غربی کشور نیاز فوری به کمک‌های بشردوستانه دارند.

در بخشی از این پیام آمده: شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان این فاجعه طبیعی را به همه هموطنان به ویژه آسیب دیدگان این رویداد طبیعی تسلیت می‌گوید و برای شهدا جنت فردوس و برای بازماندگان شان شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل تمنا می‌کند.

در این پیام با اشاره به وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور نوشته شده: بدون شک در شرایطی که مردم ما در فقدان یک نظام مشروع و خدمتگذار و همچنین در وضعیت فلاکت بار فقر اقتصادی و محرومیت به سر می‌برند، حادثه هولناک زمین‌لرزه در هرات بر دردها و مصیبت‌های آنان افزوده است. از این رو از همه هموطنان عزیزمان در هرجایی که هستند تقاضا می‌کنیم که به یاری همدیاران آسیب دیده خویش در هرات بشتابند و به خصوص از هوطنان مقیم ولایات جنوب غرب کشور تقاضا داریم که به شفاخانه‌ها رفته و برای زخمی‌های حادثه خون اهدا کنند.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان از کشورهای همسایه، منطقه و جهان نیز خواسته که در فرستادن کمک‌های بشردوستانه به آسیب دیدگان زمین لرزه در هرات سعی و تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا