آخرین اخبارجهانسیاست

اسلام‌آباد: هدف سفر هیئت عربستان سرمایه‌گذاری میلیاردی است

خبرگزاری دید: کمال خان وزیر تجارت پاکستان گفته است که هدف از سفر هیئت بلندپایه عربستان به رهبری فیصل بن فرحان وزیر خارجه این کشور، سرمایه‌گذاری میلیارد دالری در بخش‌های مختلف است.

به نقل از جیو تی‌وی، وزیر خارجه عربستان روز گذشته در راس هیئت تجاری وارد راولپندی شد.

به گفته وزیر تجارت پاکستان، با توجه به پیشرفت در معاملات تجارت به تجارت برای سرمایه گذاری مشترک بین کارآفرینان برتر هر دو کشور، سفر دو روزه هیئت عرستان سعودی مثبت است.

وزارت خارجه عربستان پس از ورود بن فرحان در بیانیه‌ای اعلام کرده است: این سفر با هدف ایجاد انگیزه مثبت برای تقویت همکاری‌های دوجانبه و مشارکت اقتصادی دوجانبه است.

بر بنیاد این گزارش، این سفر در ادامه سفر شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان به عرستان در اوایل ماه جاری صورت گرفته است، چنانچه هر دو کشور توافق کردند موج اول بسته سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد دالری عربستان سعودی را در پاکستان تسریع بخشند.

از سویی هم، ولیعهد عربستان احتمالاً در ماه می به پاکستان سفر و توافق‌نامه‌های مهمی را در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف امضا خواهد کرد.

در همین حال، قرار است بن فرحان در این سفر با شهباز شریف نخست وزیر، آصف علی زرداری رییس جمهور و جنرال عاصم منیر رییس ستاد ارتش (COAS) دیدار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا