آخرین اخبارجهانخبر های مهمسیاست

آیت‌الله خامنه‌ای: رژیم صهیونیستی حالا که سیلی خورده، مظلوم‌نمایی می‌کند

خبرگزاری دید: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر ایران در پیوند به عملیات مقاومت فلسطینی علیه رژیم اسراییل، می‌گوید که این رژیم اکنون سیلی محکمی از مقاومت خورده و مظلوم نمایی می‌کند.

آیت‌الله خامنه‌ای روز سه‌شنبه (۱۸ میزان) در پیوند به عملیات طوفان اقصی حماس علیه اسراییل، گفت که رژیم اسراییل به مظلوم نمایی روی آورده است.

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: «دشمن خبیث صهیونیستی حالا که سیلی را خورده سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته است. دیگران هم کمکش می‌کنند. رسانه‌های دنیای استکبار کمکش می‌کنند، این مظلوم‌نمایی صددرصد خلاف واقع و دروغ است».

رهبر ایران افزوده که «چون مجاهدان فلسطینی توانستند خود را از محاصرۀ غزه بیرون بیاورند، خلاص کنند و برسند به مراکز نظامی و غیرنظامی صهیونیست‌ها. او مظلوم است؟ هرچه این رژیم غاصب هست، مظلوم نیست. ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، اما مظلوم نیست. ظالم است. هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد».

آیت‌الله خامنه‌ای به سران رژیم اسراییل هشدار داد که «بدانند واکنش حمله به غزه و ظلم‌ها سیلیِ سنگین‌تری بر رخسار زشت آن‌هاست».

رهبر ایران مظلوم نمایی رژیم اسراییل را بهانه خوانده و افزود: این مظلوم‌نمایی را رژیم اشغالگر بهانه قرار داده است برای اینکه بتواند باز به ظلم مضاعف خودش ادامه بدهد. حمله به غزه، حمله به خانه‌های مردم، حمله به غیرنظامیان، قتل‌عام و کشتار دستجمعی مردم غزه. این مظلوم‌نمایی دستاویزی است برای اینکه باز بتواند این جنایت را چند برابر کند. با مظلوم‌نمایی می‌خواهد این جنایات خودش را توجیه کند.

به گفته رهبر ایران، هر نوع تجاوز رژیم اسراییل به غزه، پاسخ قاطع و سنگینی به دنبال دارد.

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در پیوند به این عملیات و حضور فلسطینیان گفت: عزم جوانان شجاع فلسطینی، عزم از جان‌گذشتگان فلسطینی با این جنایت‌ها استوارتر می‌شود. گذشت آن روزی که کسانی می‌آمدند بلکه بتوانند با زبان، با نشست و برخاست با ظالم برای خودشان در فلسطین یک موقعیتی ایجاد کنند. آن زمان دیگر گذشت.

امروز فلسطینی‌ها بیدارند، جوان‌ها بیدارند، طراحان فلسطینی با مهارت کامل مشغول کارند. این محاسبۀ دشمن هم بنابراین غلط است که خیال می‌کند مظلوم‌نمایی بکند تا بتواند حملۀ جنایت‌کارانۀ خودش را ادامه بدهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا