آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود کمک خواستن از اسراییل را تکذیب کرد

خبرگزاری دید، به دنبال نشر گزارش‌هایی مبنی بر کمک خواستن جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود از رژیم اسراییل،  این جبهه می‌گوید که چنین گزارش‌هایی مردود است.

جبهه مقاومت ملی با نشر اعلامیه‌ای گفته که  نشر مطالبه کمک از اسرائیل کاملاً بی اساس، شایعه مغرضانه است

جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر پیامی گفته است که رهبری این جبهه با هیچ رسانه‌ی اسرائیلی مصاحبه اختصاصی انجام نداده است.

دفتر امور رسانه‌ جبهه مقاومت ملی با نشر این پیام تأکید می‌کند که رهبر این جبهه در هیچ مصاحبه‌‌ای هم از اسرائیل مطالبه کمک نکرده و همچنان پخش خبر مذکور را کاملاً بی اساس خوانده است.

پیش از این نیز علی میثم نظری مسئول روابط خارجی جبهه مقاومت ملی در صحبت با افغانستان انترنیشنال گفته بود که احمد مسعود با نشریه‌ اورشلیم پوست مصاحبه انجام نداده است و اظهارات آقای مسعود در مورد دریافت کمک از اسرائیل واقعیت ندارد.

دفتر امور رسانه‌ی جبهه مقاومت ملی همچنان پخش‌ونشر چنین اخبار مغرضانه را جزئی از جنگ روانی دشمنان می‌داند که در برابر جبهه مقاومت ملی و مردم افغانستان جریان دارد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که پس از روی کار آمدن دوباره طا-لبان بر افغانستان و تشکیل جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود، تا کنون هیچ کشوری حاضر به حمایت از این جبهه نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا