آخرین اخباراسلایدشوافغانستانحکومتخبر های مهم

رئیس الوزاری طا-لبان: با جان و مال به مسلمانان فلسطین کمک کنیم

خبرگزاری دید: ملا حسن اخوند، رئیس‌الوزرای طا-لبان در پیام عیدی خود گفته است: “خواست ما از کشورهای اسلامی و مردم آنها اینست که مسلمانان رنج دیده و محکوم را در هر گوشه جهان فراموش نکنند ، به ویژه مسلمانان فلسطین و غزه را که از چندین ماه بدین سو تحت ظلم و وحشت شدید قرار دارند . باید با آنان رابطه اخوت اسلامی خویش را تقویت بخشیم و با جان و مال به آنان کمک کنیم بخاطر حقوق آنها صدا بلند کنیم زیرا این کار نماد اخوت اسلامی ما می باشد.”

ملا محمد حسن آخوند رئیس الوزرای گروه حاکم در پیام عیدی خود آورده است که عید در افغانستان در امنیت کامل و بدون «ظلم اشغالگران» برگزار می‌شود. وی از اعضای گروه طا-لبان خواست که برای تامین امنیت عید در این روزها با جدیت کار کنند.

رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست در این پیام، که یکی از اعضای این گروه آن را برای جماعت نمازگزاران عید خواند، تاکید کرده است که اعضای گروه طا-لبان از وضعیت مردم آگاه باشند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

وی تأکید داشته است که؛ «به هیچ‌کسی اجازه داده نمی‌شود در افغانستان جنگ و فتنه راه‌اندازند.»

از سوی دیگر، عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی رئیس‌الوزرای طا-لبان، که در میان این جماعت حضور داشت، بر اتحاد و همبستگی شهرندان افغانستان و اعضای این گروه تاکید کرد.

طا-لبان در حالی بر تامین امنیت کامل در افغانستان تاکید می‌کنند که جبهه آزادی روز سه‌شنبه(۲۱ حمل) اعلام کرده استکه پس از روزهای عید فطر، حملات خود را علیه این گروه از سر می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا