آخرین اخبارآسیای میانهاسلایدشوامنیت و حوادثپاکستانخبر های مهممنطقههند

هند: برای کشتن تروریست‌های فراری وارد خاک پاکستان می‌شویم

خبرگزاری دید: “راجنات سینگ “وزیر دفاع هند گفته است که نیروهای امنیتی این کشور برای کشتن کسانی که در هند اقدام به فعالیت تروریستی می‌کنند و به پاکستان می‌گریزند، وارد خاک آن کشور خواهند شد. وی تأکید کرده است که ؛ «اگر آنها به پاکستان فرار کنند، ما وارد پاکستان می‌شویم تا آنها را بکشیم.»

راجنات سینگ وزیر دفاع هند روز گذشته( ۱۷ حمل) در مصاحبه با سی‌ان‌ان نیوز ۱۸ گفته است : کشورش تلاش می‌کند روابط خوبی با همسایه‌هایش داشته باشد، اما از کنار کسانی که اقدام به فعالیت‌های تروریستی می‌کنند، به آسانی نمی‌گذرد.

روابط هند و پاکستان پس از حمله انتحاری سال ۲۰۱۹ بر یک کاروان نظامی هند در کشمیر توسط جنگجویان مستقر در پاکستان به تیرگی گرایید. هند در پاسخ به این حمله به آنچه پایگاه این گروه در داخل خاک پاکستان اعلان شد، اقدام به حمله هوایی کرد.

پاکستان هم اتهامات مشابه را به هند وارد می‌کند. اوایل امسال اسلام‌آباد گفت که شواهد غیرقابل انکار دارد که عوامل هندی در کشتن دو شهروند پاکستانی در خاک این کشور دست دارند.

به گفته مقام‌های پاکستانی این قتل‌ها را عوامل محلی هند در اواخر سال گذشته در منطقه سیالکوت و راوالاکوت در منطقه هیمالیای کشمیر تحت کنترول پاکستان انجام دادند.

هند این ادعا را تبلیغات خوانده و رد کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا