آخرین اخبارافغانستانسیاست

کاظمی قمی با قدردانی از مردم افغانستان:

تروریست‌ها با حمایت کشورهای غربی، ثبات و امنیت منطقه را بر نمی‌تابند

خبرگزاری دید: حسن کاظمی قمی نماینده ویژه و سفیر ایران در کابل ضمن ابراز سپاس از رجال سیاسی و مردم افغانستان نسبت به غمشریکی با مردم ایران در پی انفجارهای خونین، می‌گوید که تروریزم با حمایت برخی کشورهای منطقه و غربی، آرامش، ثبات و امنیت منطقه را در تقابل با راهبردهای خود می‌دانند.

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه و سفیر ایران در افغانستان روز پنجشنبه(۱۴جدی) در پیامی گفت که از «از رجال سیاسی، نخبگان و مردم شریف کشور دوست و همسایه، افغانستان عزیز که با ارسال پیام همدردی و محکومیت این اقدام تروریستی خود را در غم ملت ایران شریک دانستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم».

کاظمی قمی افزود: بدون شک این اقدام تروریستی از سبعیت و خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی حکایت می‌کند و عمق کینه و خصومت آن‌ها را نسبت به ملت شریف ایران می‌رساند.

به گفته کاظمی قمی، «تروریست‌های حقیر و دست نشانده با حمایت برخی کشورهای منطقه و غربی، آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه را در تقابل با راهبردهای خود دانسته و تلاش دارند همواره با ایجاد این دست اعمال تروریستی جامعه اسلامی و ملت های مسلمان را از مسیر توسعه و پیشرفت بازدارند».

از سویی هم، کاظمی قمی تاکید کرده که «کشورهای مسلمان و جهان اسلام باید بدانند، دشمنان اسلام که امروز در مبارزه با ملت غیور فلسطین در بن بست راهبردی قرار گرفته اند یارای مقابله با اراده‌های فولادین آنان را نداشته و نخواهند داشت».

گفتنی است که روز گذشته(چهارشنبه۱۳ جدی) دو انفجار خونبار در استان کرمان ایران رخ داد که در اثر آن دست کم نزدیک ۱۰۰ تن کشته شده و ده‌ها تن دیگر زخم برداشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا