آخرین اخبارافغانستانسیاست

معاونیت سیاسی ریاست الوزرا خواستار همکاری یوناما در کنار زدن موانع سیاسی شد

خبرگزاری دید: مولوی ذاکر رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با مسئول بخش سیاسی یوناما خواستار برداشته شدن محدودیت و موانع از سر راه حکومت طا-لبان شده است.

مولوی ذاکر رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با اسکات اسميت مسئول بخش سیاسی یوناما خواستار برداشته شدن محدودیت‌ها و موانع از سر راه حکومت طا-لبان شده است.

ذاکر در این دیدار گفته است: ملل متحد محدودیت و موانع را از سر راه امارت اسلامی بردارد و به همکاری و تعامل مثبت اولویت داده شود.

وی افزوده که طا-لبان می‌خواهد با آغاز پروژه‌های بزرگ، سطح فقر را کاهش دهد و در این زمینه نیاز به کمک‌های ملل متحد و جامعه بین‌المللی دیده می‌شود.

مولوی ذاکر از حضور فعال و همکاری دفتر معاونت ملل متحد در افغانستان تشکر کرده، افزوده که با آمدن زمستان ملل متحد سلسله کمک‌های بشردوستانه خود را برای افغان‌ها گسترش و ادامه دهد.

بر بنیاد این گزارش، اسکات اسمیت نیز با یادآوری نیازهای مردم افغانستان افزوده که به ابتکار ملل متحد در آینده نزدیک یک کنفرانس بین‌المللی در مورد افغانستان برگزار خواهد شد.

این در حالی است که یوناما طی دو سال گذشته بارها از طا-لبان خواسته محدودیت‌ها و موانع را از سر راه تحصیل و کار زنان بردارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا