آخرین اخبارجهانخبر های مهمسیاست

پاکستان تهدید رژیم صهیونیستی به استفاده از نیروی هسته‌ای علیه فلسطین را محکوم کرد

خبرگزاری دید: وزارت خارجه پاکستان به اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی برای استفاده از نیروی هسته‌ای علیه مردم فلسطین واکنش نشان داد و آن را هشداری برای جهان دانست.

وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته در بیانیه‌ای اظهارات نگران‌کننده وزیر رژیم صهیونیستی را که به احتمال استفاده از نیروی هسته‌ای علیه فلسطینی‌ها اشاره کرده بود، محکوم کرد.

وزارت خارجه پاکستان مخالفت صریح خود را علیه اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده و گفته که این اظهارات هشداردهنده و منعکس‌کننده قصد نگران کننده‌ای است که شبح شوم پاکسازی قومی و نسل‌کشی را گسترش می‌دهد.

پاکستان از جامعه بین‌المللی خواسته که پیامدهای گسترده‌تر چنین لفاظی‌هایی را به رسمیت بشناسد، زیرا پوتانسیل مختل کردن صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای را به همراه دارد.

وزارت خارجه پاکستان افزوده که این رویداد باید به عنوان یک پیام شفاف برای جهان باشد و بر تهدید قریب الوقوع ناشی از تجاوز اسراییل در منطقه تاکید کند.

گفتنی است که وزیر میراث رژیم اسراییل، عضو حزب راست افراطی در دولت ایتلافی نتانیاهو به دلیل اظهاراتش در مورد احتمال حمله اتومی به غزه، «تا اطلاع ثانوی» از جلسات کابینه تعلیق شد.

این در حالی است که شمار جان باختگان مردم فلسطین در حملات رژیم اسراییل از مرز ١٠ هزار نفر گذشته است.

سازمان ملل غزه را قبرستان کودکان توصیف کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا